ENDURO RACING UUS AJASTU on nüüd ka neljataktiline!

Esitleme mudeleid mis on mõeldud Enduro Trail ja Enduro Racing maastikule. Uus Off-Road mudeliaasta 2023 on arendatud läbi Fanticu kogemuste ja oskuste, mida kasutatakse aktiivselt Racing ja tehase tiimides võites võistlusi.

Olles peategeleased enduro MM-sarjas, paistavad silma kahe- ja neljataktiliste mootoritega mudelid: XE 125 2t, XEF 250 4t ja XEF 450 4t.

Enduro Trail mudelid on varustatud Minarelli 125 4-taktilise uue põlvkonna mootoriga, mis on võimeline arendama suurt jõudlust, jälgides samal ajal Euro 5 nõudeid. Olulised uuendused on läbinud raam ja ergonoomika. Fantic Racing mudelitest inspireerituna on uue lihvi saanud disain.

KERGE, LIHTNE, VÄLE

XE 125

NUTIKAS JÕUDLUS

XEF 250

XEF 450

ENDURO RACING UUS AJASTU on nüüd ka neljataktiline!

Esitleme mudeleid mis on mõeldud Enduro Trail ja Enduro Racing maastikule. Uus Off-Road mudeliaasta 2022 on arendatud läbi Fanticu kogemuste ja oskuste, mida kasutatakse aktiivselt Racing ja tehase tiimides võites võistlusi.

Olles peategeleased enduro MM-sarjas, paistavad silma kahe- ja neljataktiliste mootoritega mudelid: XE 125 2t, XEF 250 4t ja XEF 450 4t.

Enduro Trail mudelid on varustatud Minarelli 125 4-taktilise uue põlvkonna mootoriga, mis on võimeline arendama suurt jõudlust, jälgides samal ajal Euro 5 nõudeid. Olulised uuendused on läbinud raam ja ergonoomika. Fantic Racing mudelitest inspireerituna on uue lihvi saanud disain.

KERGE, LIHTNE, VÄLE

XE 125

NUTIKAS JÕUDLUS

XEF 250

XEF 450